It is between to our ears

خرید بک لینک

دلتنگ که باشی

آدم دیگری می شوی

خشن تر

عصبی تر

کلافه تر و تلخ تر

و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداری

همه اش را نگه می داری

و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ...

+ نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۵ساعت 19:0&nbsp توسط parisa |


It is between to our ears...

ما را در سایت It is between to our ears دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 5:48

میدونی من هیچ وقت کسی که دوستم داشت رو ترک نکردم ... حتی وقتی که دیگه دوستم نداشت ...آدما دو دستن ... یکی اونایی که میگن ازت خسته شدیم برو ... یکی دیگه هم اونایی که هیچوقت نمیگن برو آخه نمیخوان آدم بده ی داستان بشن ... فقط یه جوری باهات رفتار میکنن که خودت میفهمی باید بری و گورتو گم کنی ...اونوقته که تو میشی بنده ی سرتاپا خطاکار و آدم بده ی داستان ... + نوشته شده در شنبه هج It is between to our ears...

ما را در سایت It is between to our ears دنبال می‌کنید

برچسب: اینجوریاس, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 5:48

صفحه بندی