دلتنگ که باشی
آدم دیگری می شوی
خشن تر
عصبی تر
کلافه تر و تلخ تر
و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداری
همه اش را نگه می داری
و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ...
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۵ساعت 19:0  توسط parisa |
دلتنگ که باشی
آدم دیگری می شوی
خشن تر
عصبی تر
کلافه تر و تلخ تر
و جالب تر این که با اطراف هم کاری نداری
همه اش را نگه می داری
و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ...
+ نوشته شده در یکشنبه بیست و سوم آبان ۱۳۹۵ساعت 19:0  توسط parisa |
ما را در سایت It is between to our ears دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 5:48
میدونی من هیچ وقت کسی که دوستم داشت رو ترک نکردم ... حتی وقتی که دیگه دوستم نداشت ...آدما دو دستن ... یکی اونایی که میگن ازت خسته شدیم برو ... یکی دیگه هم اونایی که هیچوقت نمیگن برو آخه نمیخوان آدم بده ی داستان بشن ... فقط یه جوری باهات رفتار میکنن که خودت میفهمی باید بری و گورتو گم کنی ...اونوقته که تو میشی بنده ی سرتاپا خطاکار و آدم بده ی داستان ... + نوشته شده در شنبه هج It is between to our ears...ما را در سایت It is between to our ears دنبال میکنید
برچسب: اینجوریاس, نویسنده: بازدید: 15 تاريخ: سه شنبه 14 شهريور 1396 ساعت: 5:48